keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Papukoirien polttamista ja muuta mukavaa

Otsikko by Hermanni

Eli eilinen

Oli tiistai.

Ensimmäinen fysiikantunti meni kokoukseen.
Toinen meni fysiikkaan. Koe on tulossa, ja ymmärrystä ei löydy
Karmaisevahtavaa.

Liikunnassa olimme hirviä.
Sain aikaiseksi jonkun traagisen maalinliukumiskohtauksen kun kompastelin, mutta kukaan ei sitä tainnut huomata.
Jaja meillä oli palloja. Ei mennyt kauaa kun olin onnistunut saamaan oman palloni jäämään koripalloteliseen.
Sitähän sitten yritettiin heittää pois, ja pian siellä oli kaksi.
Tämän jälkeen pelasimme. Minä hajonneessa liivissä.
Ja käsipallå kun ån niin Ruåtsalaista meitä kehåtettiin kåmmunikåimaan ruåtsiksi.
En.

Kun olin onnellisesti päässyt karkaamaan koulusta, menin kotiin piipahtamaan ja jatkoin bussiin.
Pånpahtelin naurettavannäköisesti jatkuvasti säärystimiäni ylös nykien, koska ne valuvat alas ja ovat aika hemmetin törkyiset.
   Minusta on erittäin mielenkiintoista tutkia suomalaisten bussikäyttäytymistä. Kukaan ei halua tuntemattoman viereen.
Mutta jos on kohtelias menee kuitenkin istumaan ikkunan viereen, että halutessaan joku hullu voisi istua viereen. Jos ei, niin on itsekeskeinen.
  Tätä ilmensi hyvin se, että ''kaikki'' paikat olivat täynnä, ja eräs kyytiinnoussut silmäili bussia ja päätti jäädä mielummin seisomaan.
Voevoe.

Japanissa
Tällä kertaa tunti avattiin luettelemalla suurehko määrä erilaisia vaivoja taululle.
Tottakai on hyödyllistä osata sanoa olevansa krapulassa.
  Piirtotaitojani kehuttiin, ja sulkeuduin kuin lukko.
Sain jälleen nauraa, kiitos päreen ja sen taululle piirtäneen.
  Tunnin jälkeen huomaan, että kännykkääni on saapunut viesti. Ikävää vain, että en saanut kyytiä. Siispä bussiin tarkkailemaan ja latailemiani videoita katsomaan.

Mamemamemamemame
Olin jo etukäteen päättänyt hoitaa yhden muistettavan asian pois mieltä kiusaamasta.
Nimittäin lahjan polton.
Lahjamamen polton.
Eli.
Mameshiba=Papukoirasarja jonka olin aikeissa polttaa DVD- levylle.
Ikävää vain, ettei minulla ollut tietoa siitä, mitä olisin tekemässä.
No.
En jäänyt pulaan yksin, vaan sain onneksi ohjeet.
Ihmiseltä.
  Ja jonkin käänteen takia keskustelun kieli vaihtui englanniksi. Mongertaminen oli hauskaa.
Olin oikein yllättynyt, kun olin onnistunut.
  Poltin siis kaksi lavyä, jotka molemmat tulevat syntymäpäivälahjoiksi.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti