perjantai 14. syyskuuta 2012

Kummallista

Enhän minä edes hermoillut

Hmm, tätä päivää olin odottanut monenkirjavin tuntein.
  Tarkemmin sitä kokousta, siis.

Alkupäivästä oli vähän hankala keskittyä
   Koska pelottavaa.

Kello yhdeltä tuli lähtö. Mikä oli sinällään ihan hyvä, koska en olisi kestänyt enään niitä sieniä.
   Oppilaskunnan hallitukseen kuuluikin yllättävän vähän porukkaa.
   Vaikka montaa en ollut aiemmin nähnytkään

Ja tuota. Se mitä siellä kokouksessa sitten tehtiin onkin salaista tietoa, enkä voi kertoa sitä.

Mutta. Itse kokouksessa en tosiaan hermoillut, olin pikemminkin turta, ja tapani mukaan hiljaa
   Nyt kaduttaa hieman se, etten ollut aktiivisempi -.-

Mmh. Sitten tämän jälkeen menin noutamaan kirottuja sukkia. Ja paketista selvisi, että Pilkkoset on laajentanut valikoimaansa. Mutta oikeesti. Kuka hullu ostaisi ovikaupustelijalta alushousut. Miksi.

Muutenkin minua itkettää se jo etukäteen, että en saa myytyä niitä.
   Joten, äiti. Osta minulle sukkia minulta. Kannattavaa.
   Yhyy, tunnun olevan pihalla luokan asioista, ja kyllä muistakin asioista.

Juuri tuossa äsken tuli katsottua televisiosta Epic movie.
   Oikeastaan se on todella tyhmä elokuva. Mutta kesti vain hiukan yli tunnin...

Väsyttää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti